نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دیدار کیش.gif.gif.gif

هتل دیدار کیش از هتل های تک ستاره کیش و وابسته به مخابرات است که به تازگی بازسازی شده و نزدیک بازار عرب های کیش واقع شده است. اگرچه هتل دیدار کیش از مرکز جزیره به دور است اما به اسکله میرمهنا نزدیک بوده و با توجه به ارزانی اجناس در بازار عرب ها برای گردشگران تور کیش خرید مقرون به صرفه است. اين هتل داراي 52 اتاق و 140 تخت مي باشد. هتل ديدار كيش، درمنطقه ي بومي و محلي کیش به نام صفین بنا شده است و به مسجد جامع كيش نيز نزديك است. اما براي خريد و اسكله ي تفریحی جزيره مي بايست از سرويس هاي موجود در هتل استفاده نماييد.

hotel-didar-kish.jpg

635171430602621250.jpg

-کیش-تور-مشهد.com-hotel-didar-kish-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سوییت محوطه ارم

هتل ۳ ستاره ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه ها برای مسافران تور کیش میباشد. هتل ارم و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید، هتل ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی برای مسافران تور کیش به شمار آورد. هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش عزیز می‌باشد.

download_1.jpg

eram_027.jpg

عکس ها و امکانات هتل سوییت محوطه ارم

اینترنت,تلویزیون,لابی,ترانسفر,صبحانه,خدمات گردشگری و...

eram1.jpg

download.jpg

2.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارس نیک کیش .gif.gif.gif

هتل سه ستاره پارس نیک کیش با فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس در مرکز جزیره واقع شده است. هتل پارس نیک با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی، میزبان مهمانان تور کیش می‌باشد. هتل سه ستاره پارس نیک در میدان امیر کبیر جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. این هتل برای کسانی مناسب است که هتلی نزدیک به مراکز خرید از معیارهای اصلی انتخابشان باشد، از جمله مراکز خرید معروف کیش که به هتل نزدیک هستند می‌توان به بازار مریم، زیتون و مروارید اشاره نمود. هتل پارس نیک دارای 38 اتاق در سه طبقه است که اتاق‌های آن دلباز ، بزرگ ، شیک ، تمیز و با کلیه امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش هستند. این هتل از لحاظ قیمت بسیار مناسب است و مورد قبول خیلی از مسافران واقع شده است.

pars1.JPG

_پارس_نیک_5.jpg

عکس ها و امکانات هتل پارس نیک کیش

استقبال فرودگاهی,اینترنت پر سرعت نامحدود ,به ازای ۶۰ دقیقه دوچرخه سواری، ۱۵ دقیقه دوچرخه سواری رایگان ,فوتبال دستی، پینگ پنگ، مسابقات دارت,اینترنت,تلویزیون LED,مینی بار غیررایگان,سیستم تهویه مطبوع,سرویس فرنگی و...

Parsnik4.jpg

h51132_063e4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: